PROCEDURA ZA INFORMACIJSKO ODRŽAVANJE

AAI@EduHr IMENIKA

 

Učilište Ambitio djeluje kao sastavni dio AAI@EduHr sustava, a korisnici Učilišta Ambitio s AAI@EduHr elektroničkim identitetom mogu koristiti servise dostupne na adresi http://www.aaiedu.hr/statistika-i-stanje-sustava/web-aplikacije  i http://www.aaiedu.hr/statistika-i-stanje-sustava/usluge-pristupa-mrezi

Na Učilištu Ambitio je za informacijsko održavanje imenika zadužen administrator elektroničkog (LDAP) imenika ustanove. Otvaranje korisničkih računa te promjene lozinki obavlja se u zbornici Učilišta Ambitio.

Identiteti se dodjeljuju prema sljedećim pravilima:

  • polaznicima se nakon upisa u program obrazovanja u zbornici dodjeljuje AAI korisnički račun za tekuću godinu odnosno za vrijeme trajanja statusa polaznika te se automatski produžuje na godinu dana prema podacima koje daje administrator imenika
  • vanjski suradnici na zahtjev mogu dobiti AAI korisnički račun tako da se obrate administratoru elektroničkog (LDAP) imenika ustanove te im se uz provjeru njihovog statusa u zapisu kadrovske službe otvara korisnički račun za tekuću godinu uz produženje na zahtjev za narednu godinu ukoliko osoba i dalje ima status vanjskog suradnika u zapisu kadrovske službe
  • djelatnici Učilišta Ambitio se nakon zapošljavanja trebaju obratiti administratoru elektroničkog (LDAP) imenika ustanove i zatražiti otvaranje korisničkog računa te pristupne podatke za AAI korisnički račun pri čemu se korisnički račun otvara na neodređeno vrijeme i ukida prestankom radnog odnosa
  • gosti su osobe koje su gosti na Učilištu Ambitio (nastavnici u posjeti) i mogu dobiti AAI identitet uz potpisani zahtjev ravnatelja pri čemu se korisnički račun otvara na period za koji se predviđa da će osoba biti gost Učilišta Ambitio

Dokument s podacima o AAI korisničkom računu korisnicima se uručuje isključivo osobno.